solhesadra

solhesadra

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا
solhesadra

solhesadra

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا

وکیل در تهران

وکیل در تهران

وکیل در تهران را در موسسه حقوقی صلح صدرا جستجو نمایید.

وکیل ملکی خوب ، بهترین وکیل متخصص در امور ملکی در تهران یکی از پر تکرارترین دعاوی حاضر در محاکم دعاوی املاک می باشد که متاسفانه علت عمده و اصلی افزایش این قبیل دعاوی عدم بهره مندی از تخصص وکلای دادگستری متبحر در این زمینه می باشد.

اگر به دنبال بهترین وکیل در تهران و یک وکیل حرفه ای در تهران هستید. ما موسسه حقوقی داوری صلح صدرا را به شما معرفی می‌کنیم.

موسسه حقوقی داوری بین المللی صلح صدرا دارای بهترین و حرفه‌ ای‌‌ترین وکلای تهران می‌باشد. و آماده خدمت رسانی در بیشتر زمینه‌ های حقوقی به شما عزیزان می‌باشد.

بهترین وکیل در تهران

امروزه با اوضاع و احوال جامعه و ایجاد دعاوی در محاکم دادگستری و مشکلات حقوقی، افراد برای احقاق حق و جلوگیری از تضییع حق خود نیاز به بهترین وکیل در تهران و وکیل حرفه‌ ای در تهران بیش از پیش احساس می‌ شود.

مسائل حقوقی بیشتر مواقع موارد پیچیده‌ای هستند که اگر بدون مشورت با وکلای مجرب و متخصص انجام گیرند. خسارات مالی یا جانی سنگین با تبعات غیرقابل جبرانی به بار می‌آورند.

اصولاً بهترین وکیل در تهران باید امین و امانت‌دار موکل خود باشد. وکلای باتجربه باید به روز بوده و بر قوانین و مقررات جدید تسلط کامل داشته باشد. تا با ارائه بهترین راه‌ حل و پیشنهادات موکل را به حق خویش برساند و وکیل پایه یک دادگستری باید در اموری که به وی سپرده می‌شود تخصص کافی داشته باشد. همچنین باید از قلمی محکم روابط ‌عمومی قوی و فن بیانی شیوا برخوردار باشد.

وکیل ملکی در میرداماد

در حقوق ایران معاملات املاک و اراضی با توجه به نوع زمین و املاک و انواع کاربری دارای نظام‌های حقوقی متفاوتی هستند. همچنین با توجه به رشد جمعیت و توسعه شهرنشینی توجه به حقوق املاک و اراضی ضروری‌تر از قبل به نظر می‌رسد.

وکلای ملکی باید قوانین راجع به اراضی و املاک را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار داده و با تجربه و مهارت خویش و با اتکا به دانش حقوقی اقدام به حل دعاوی ملکی با بهترین و کامل‌ترین راه‌حل‌های قانونی نماید وکیل ملکی باید متخصص امور ملک بوده و در موارد زیر متبحر باشد.

وکیل ملکی کسی است که علاوه بر داشتن دانش و تحصیلات حقوقی و ملکی، تسلط و تجربیات کافی در مطرح کردن دعاوی ملکی و یا دفاع از این دعاوی را داشته باشد . بعلاوه وکیل ملکی خوب کسی است که با دانش حقوقی بالا در امور ملکی بتواند بهترین راهکار ممکن را بشناسد. و نوع دادخواست و شکایت و اقدامات قانونی را تشخیص دهد و به نحو احسن از موکل دفاع کند.

دعاوی ملکی به سه دسته تقسیم می شود:

  • دعاوی ملکی حقوقی
  • دعاوی ملکی کیفری
  • دعاوی ملکی ثبتی

دعاوی ملکی حقوقی دعاوی هستند که بحث ارتکاب جرم در آن منتفی است. و فقط به دلیل عدم رعایت قوانین حقوقی و سهل انگاری اشخاص رخ می دهد.

دعاوی ملکی کیفری دعاوی هستند که موضوع آنها، مرتبط با املاک و مستغلات باشد.

درگیری­ها و اختلافاتی که در موارد ملکی به­ وجود می ­آیند، از مهم­ترین دعاوی ملکی هستند که برای حل­ و­ فصل آنها باید از وکیل ملکی مجرب کمک گرفت.

دعاوی ملکی ثبتی در واقع جزیی از دعاوی حقوقی است که ماهیت و کلیت دعاوی ثبتی ملکی مربوط به فعالیت‌های حوزه ثبت اسناد و املاک می‌باشد.

بهترین وکیل ملکی در تهران 

بهترین وکیل ملکی برای حل و فصل دعاوی حقوقی و کیفری می تواند به صورت تخصصی در زمینه دعاوی اموال غیر منقول و پرونده هایی از این دست فعالیت کرده و مشکلات افراد را در این خصوص برطرف نمایند. اموال غیرمنقول به اموالی همچون خانه و یا زمین و … می گویند که که امکان انتقال و یا جا به جایی را ندارند.

بهترین وکیل ملکی در تهران را در موسسه حقوقی صلح صدرا بیابید. بهترین وکیل ملکی می‌داند مبنای ارزش معاملاتی املاک چیست و کجا ماده 100 قانون شهرداری و یا تبصره های آن کابرد دارد و کجا ماده 64 قانون مالیات های مستقیم؛ لذا زمان مناسبی را برای ابراز ادله های خود و اظهارات خود در نظر می­گیرد تا حق موکلش به علت استفاده نابجا ضایع نگردد. چگونگی و نحوه طرح دعوا از اهمیت بالایی برخوردار است و در روند دادرسی در تعیین محدوده حقوق اصحاب دعوی اثر اساسی دارد، بنابراین برای اینکه دعوا در روند و مراحلش دچار مشکل ناخواسته ناشی از بی تجربگی نباشد، ضروری است که موضوعات و دعاوی ملکی، را فردی بررسی، برنامه ریزی و رسیدگی نماید که در این دعاوی متخصص و با تجربه باشد.

بهترین وکیل ملکی در تهران کسی است که دانا، صادق و دارای حسن نیت و حسن خلق باشد. بهترین وکیل ملکی تهران کسی است که در برابر مشکلات و چالش‌های یک پرونده صبور باشد و به خوبی بتواند مسائل را تحلیل کند و ادله مورد نیاز را جمع‌آوری کند.

وکیل ملکی در تهران
وکیل سرقفلی در تهران
وکیل ارث و وصیت نامه

وکیل انحصار وراثت در تهران

بهترین وکیل در تهران را چگونه پیدا کنیم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد