solhesadra

solhesadra

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا
solhesadra

solhesadra

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا

شماره تلفن وکیل ملکی در تهران

شماره تلفن وکیل ملکی در تهران

شماره تلفن وکیل ملکی در تهران را می توانید در موسسه حقوقی صلح صدرا بیابید.

وکیل ملکی در تهران در واقع همانطور که از عنوانش مشخص است، وکیلی است که در دعاوی ملکی تخصص دارد. در این مقاله با وکیل ملکی که همان وکیل املاک است. حدود وظایف وکیل متخصص دعاوی ملکی ، دعاوی ملکی که توسط وکیل ملکی انجام می شود و به طور کلی هر انچه لازم درباره وکیل ملکی بدانید. در این مقاله آورده ایم تا بتوانید وکیل ملکی خوب در تهران را تشخیض داده و از او کمک بگیرید.

با مطالعه این مطلب با وکیل تخصصی ملک و نحوه انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران آشنا خواهید شد. همچنین هزینه وکیل دعاوی ملکی ، اینکه چه لزومی دارد به وکیل مشکلات ملکی جهت مشاوره حقوقی رجوع کنید نیز توضیح داده شده است.

همواره مد نظر داشته باشید که در تمامی دعاوی حقوقی ، وکیل دعاوی حقوقی می تواند به درستی شما را راهنمایی کند و مدافع حقوق شما باشد. مشاوره حقوقی ملکی در میرداماد را به مشاور حقوقی و نیز وکیل متخصص ملکی در تهران بسپارید. وکیل ملکی صلح صدرا آماده قبول وکالت پرونده های شما در دعاوی ملکی و ارائه مشاوره حقوقی ملکی در میرداماد هستند و همچنین ارتباط شما با وکیل ملکی آنلاین نیز فراهم شده است.

وکیل ملکی خوب در میرداماد

وکیل دعاوی ملکی در تهران

دعاوی ملکی از زیر مجموعه اراضی و املاک است. و وکیل دعاوی ملکی به وکیلی گفته می شود که به صورت تخصصی در زمینه دعاوی ملکی فعالیت می نماید و در واقع وکیل تخصصی ملک است. دعاوی ملکی به اموال غیر منقول اختصاص دارد، از این رو بایستی در دادگاه محل وقوع مال غیر منقول نسبت به آن ها طرح دعوا صورت گیرد.

این موضوع یکی از سختی های به پا داشتن دعاوی ملکی می باشد. چرا که در بسیاری از مواقع ملک مورد اختلاف از محل سکونت متقاضی فاصله دارد. و در این مواقع سپردن دعوا مورد نظر به وکیل ملکی خوب در تهران می تواند بسیار راهگشا باشد و مشکل را سهل نماید.

وکیل ملکی خوب در میرداماد

وکیل ملکی خوب در میرداماد در رابطه با خرید و فروش زمین و خانه در تهران می باشد. که با توجه به دعاوی ملکی از حقوق شما در برابر ادارات، اشخاص و شرکت ها دفاع می کند و یا توسط وکالت نامه ای ملک شما را به فروش می رساند. راه های ارتباط با موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا در ذیل آورده شده اند که از طریق آن ها می توانید با بهترین وکیل ملکی صلح صدرا در ارتباط باشید.

هزینه بهترین وکیل ملکی در تهران

هرچند هزینه و قیمت بهترین وکیل ملکی تهران در تعرفه های وکالت قوه قضاییه آمده است. اما این امر امری توافقی بوده و متناسب با موضوع پروند تعیین می گردد. و قطعا بالاتر از تعرفه های وکالت نخواهد بود.

هزینه وکیل ملکی خوب قطعا به شرایط پرونده و مراحل دادرسی شامل مراحل بدوی، تجدید نظر و مرحله اجرای حکم بستگی دارد و اینکه وکیل تا چه حدی اختیار داشته و قرار است چقدر تاثیرگذار باشد.

شماره تلفن وکیل ملکی در تهران

مدیریت: مسعود اسلامی مهر

 شماره تماس : ۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷ – ۰۲۱۲۶۴۱۳۱۱۲ – ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۶ – ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳

 تلفن همراه : ۰۹۱۲۱۹۳۲۴۲۸

 ایمیل: MEM.Lawyers@yahoo.com

 فکس: ۰۲۱۲۶۴۱۳۶۰۳

 اینستاگرام : solhesadralawyers

 تلگرام : solhesadra

 آدرس: تهران، خیابان ظفر، خیابان نفت شمالی، کوچه دامغانی، پلاک ۳۸

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد