solhesadra

solhesadra

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا
solhesadra

solhesadra

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا

بهترین وکیل ملکی در تهران

بهترین وکیل ملکی در تهران را در دفتر حقوقی صلح صدرا در میرداماد بیابید.

وکیل ملکی در تهران می‌ داند مبنای ارزش معاملاتی املاک چیست و چگونه باید اجرا شود.

آدرس وکیل ملکی خوب در تهران و در منطقه میرداماد قرار دارد.

وکیل ملکی خوب در تهران در حوزه دعاوی ملکی تهران اقدام به ارائه خدمات حقوقی می نماید. دعاوی که موضوع آن ها مال غیر منقول مثل زمین و ساختمان یا هر نوع ملکی است را اصطلاحا دعاوی ملکی می گویند. از قدیم به دلیل اهمیت ملک در بین مردم و به دلیل اینکه یکی از روش های سرمایه گذاری در کشور ما، خرید و فروش ملک می باشد اغلب مردم سرمایه زیادی را با بستن قراردادهای ملکی جابجا می کنند. به همین جهت این نوع دعاوی و قراردادها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

وکیل ملکی در تهران - وکیل دعاوی ملکی در تهران

وکیل ملکی در تهران با پیشینه‌ای درخشان در ارائه مشاوره‌های موثر حقوقی و انجام موفقیت آمیز پرونده‌های متعدد و بعضاً پیچیده دعاوی املاک، اراضی، مستغلات و آپارتمان‌ها، بهره‌مندی از دانش و علم روز، آشنایی کافی با قوانین و مقررات مربوطه، رویه مرسوم دادگاه‌ها و به پشتوانه رزومه‌ای قوی، بدون تردید بهترین و مطمئن‌ترین انتخاب شما وکیل باتجربه در تهران و در امور دعاوی ملکی، خدمات حقوقی و ثبتی، مشاوره و وکالت در پرونده‌های ملکی، حقوقی، ثبتی، کیفری و دیگر پرونده‌های شما عزیزان با موضوعات گوناگون هستند.

دعاوی ملکی از جهت ارزش و پیچیدگی جزو مهم ترین دعاوی حقوقی است. و ضرورت دارد افراد قبل از طرح این نوع دعاوی حتما با یک وکیل خوب برای دعاوی ملکی و وکیل ملکی خوب در تهران در زمینه قراردادها مشورت نموده و بعد از مشاوره حقوقی و انتخاب راه حل مناسب اقدام به طرح دعوا نمایند. البته بهتر است که پیگیری و دفاع از دعوا را هم به یک وکیل دعاوی ملکی بسپارید و در صورت عدم امکان داشتن بهترین وکیل ملکی در تهران می توانید به طور مستمر در طول دادرسی با یک وکیل دعاوی و امور ملکی مشاوره داشته باشید.

وکیل ملکی در تهران

انواع دعاوی ملکی

دعاوی ملکی به لحاظ ماهیت به سه نوع دعاوی حقوقی املاک، دعاوی ثبتی و دعاوی کیفری مرتبط با املاک طبقه‌ بندی می‌ شوند. در زیر فهرستی از موارد مشمول هر کدام از سه قسم بالا دیده می‌ شود:

دعاوی ثبتی
ابطال سند رسمی، ابطال اجرائیه ثبتی، ابطال عملیات ثبتی کمیسیون‌های ثبتی، ابطال نظریه هیئت حل اختلاف اداره ثبت. افراز ملک، ابطال سند مالکیت معارض، ابطال معامله معارض، اجرای ثبت، توقیف عملیات اجرایی و ابطال عملیات اجرایی ثبت.

دعاوی حقوقی املاک
الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به فک رهن، الزام به اخذ پایان کار، الزام به اخذ صورت‌مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد. فسخ قرارداد، کلیه دعاوی موقوفات عام و خاص، اخذ و مطالبه اجور معوقه، اخذ و مطالبه اجرت‌المثل. مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت، تخلیه اماکن تجاری مشمول قانون سال ۱۳۵۶. تخلیه اماکن تجاری و مسکونی مشمول قانون سال ۱۳۷۶، تخلیه اماکن مسکونی مشمول قانون سال ۱۳۶۲

دعاوی کیفری مرتبط با املاک
کلاه‌برداری درزمینه معاملات املاک، جعل اسناد ملکی، استفاده از سند مجعول، خیانت ‌در امانت، فروش مال غیر. انتقال منافع ملک غیر، تبانی در معاملات دولتی، معامله معارض، تغییر کاربری اراضی کشاورزی. خرد کردن اراضی و ورود غیرمجاز به ملک غیر.

موسسه حقوقی صلح صدرا در میرداماد

موسسه حقوقی صلح صدرا در میرداماد

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا در میرداماد با بهره‌گیری از گروه وکیل متخصص در امور ملکی تلاش دارد تا با رفع دغدغه از موکلان محترم، با سرعت و دقت زیاد، دعاوی ملکی محول شده از سوی آن‌ ها را تا حصول نتیجه مدنظر پیگیری نماید.

موسسه حقوقی صلح صدرا آماده ارائه خدمات مشاوره حقوقی در زمینه دعاوی ملکی توسط بهترین وکیل ملکی در تهران بصورت حضوری و تلفنی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد