solhesadra

solhesadra

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا
solhesadra

solhesadra

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا

وکیل ملک و املاک

وکیل ملک و املاک به پرونده‌های مربوط به املاک و زمین رسیدگی می‌کند و در راستای احقاق حقوق موکل خود تلاش می‌کند. پرونده های مربوط به املاک دارای پیچیدگی های زیادی است. و افراد در صورت شکست در دعاوی ملکی ممکن است دچار ضرر و زیان و خسارت های بزرگ و جبران ناپذیر شوند. در نتیجه حضور یک وکیل ملکی متخصص و مسلط که تجربه کافی داشته باشد از تضییع حقوق افراد جلوگیری می‌کند.

وکیل ملک و املاک در تهران - وکیل ملکی در تهران

مردم عزیز باید مطلع باشند که مشاورین املاک و یا صاحبان بنگاه های معاملات ملکی، وکیل و حقوقدان نیستند. و صرفا تجربه آنها در امر خرید و فروش و اجاره ملک، ما را از حضور یک وکیل ملکی خوب بی نیاز نمی سازد. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که اخذ استعلامات در مورد سابقه ی ملک و سند آن در حالتی که ملک فاقد سند رسمی باشد بسیار دشوار بوده و گاهی غیر ممکن است. بدین دلایل نمی توان تنها به توصیه های مشاورین املاک گوش داد و اقدام به عملی حقوقی کرد. که در انتها فقط منجر به افزودن پرونده ای به انبوه پرونده های دادگستری می شود.

با بررسی و تحقیق متوجه می شویم در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا عقد قرارداد های رسمی تنها توسط وکیل و حقوقدان صورت می پذیرد. و خود این افراد مسئولیت عواقب بعدی قراردادی را که تنظیم می کنند بر عهده می گیرند.

وکیل ملکی در تهران

بهترین وکیل ملک و املاک - وکیل خوب ملکی

بهترین وکیل ملکی در تهران را در موسسه حقوقی صلح صدرا جستجو کنید. مشکلات ملکی، سختی های حقوقی مخصوص به خود را دارد. و عموم مردم با مسائل ملکی درگیر بوده و کم و بیش اطلاعاتی در این زمینه بر اثر مراجعات اداری دارند. اما این اطلاعات کفایت جزییات مسائل ملکی را نمی کند و بایستی امور حقوقی ملکی، توسط افراد متخصص پیگیری و اقدام شود. بنابر این نیاز به مشاور حقوقی یا وکیل متخصص امور ملکی است تا مسائل مربوط به املاک با خیالت راحت حل گردد.

بهترین وکیل ملکی در تهران کسی است که به تمامی مسائل مربوط به ملک و املاک اشراف کامل داشته باشد. وکیل حرفه ای در تهران می تواند به صورت تخصصی در زمینه دعاوی مربوط به املاک و مستقلات و موارد مشابه برای حل و فصل دعاوی حقوقی و کیفری و حل مشکلات مردم در این زمینه فعالیت کند.

وکیل ملکی در میرداماد تهران

وکیلی که در دعاوی ملکی متخصص باشد را وکیل ملکی می گویند. وکیل متخصص ملکی باید اطلاعات و آگاهی بسیار زیاد و مطلوبی را در این زمینه داشته باشد. تا بتواند وظیفه ی احقاق حق را درست به جای آورد و حق موکل خود را باز پس گیرد. همچنین وکیل ملکی در میرداماد با تبحر و اشرافیت به قوانین و مقررات و همینطور آیین نامه‌ های مربوط به املاک و مستقلات، می‌تواند تمامی جوانب دعوا را بررسی و تحلیل نموده و با استفاده از این آگاهی به دفاع از موکل خود بپردازد.

پرونده های ملکی خود را با خیال راحت به وکیل ملکی خوب در تهران در موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا بسپارید.

موسسه حقوقی صلح صدرا در تهران با همکاری کادری حرفه ای و مجرب از بهترین وکلای تهران در زمینه دعاوی ملکی، فروش ملک مشاع، وکیل سرقفلی و ... نیاز هموطنان عزیز در امور حقوقی ملکی را فراهم مینماید. شما میتوانید با تماس با دفتر حقوقی صلح صدرا از مشاوره حقوقی در زمینه دعاوی ملکی برخوردار شوید.

وکیل ملکی در میرداماد تهران

آدرس وکیل ملکی صلح صدرا

آدرس وکیل ملکی در تهران و شماره تماس وکیل ملکی در تهران را در ذیل آورده ایم:

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا

راه های ارتباط با موسسه حقوقی صلح صدرا از طریق روش های ذیل ممکن می باشد:

مدیریت: مسعود اسلامی مهر

 شماره تماس : ۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷ – ۰۲۱۲۶۴۱۳۱۱۲ – ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۶ – ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳

 تلفن همراه : ۰۹۱۲۱۹۳۲۴۲۸

 ایمیل: MEM.Lawyers@yahoo.com

 فکس: ۰۲۱۲۶۴۱۳۶۰۳

 اینستاگرام : solhesadra

 تلگرام : solhesadra

 آدرس: تهران، خیابان ظفر، خیابان نفت شمالی، کوچه دامغانی، پلاک ۳۸

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد