solhesadra

solhesadra

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا
solhesadra

solhesadra

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا

بهترین وکیل در تهران را چگونه پیدا کنیم؟

بهترین وکیل در تهران را چگونه پیدا کنیم؟ پیدا کردن بهترین وکیل در تهران شاید در نگاه اول کار بسیار پیچیده ای باشد. اما علارغم تمام تبلیغات منفی که در تلویزیون و بعضی فیلم ها علیه وکلا دیده می شود. باید گفت روش و منش بیشتر وکلا در ایران، منشی شرافتمندانه و اخلاق مدارانه است. برای یک وکیل خوب در تهران تنها یک چیز ضرورت و اصالت دارد و آن اینست که از حق و منافع موکل خود با تمام وجود و با تمام توان دفاع نماید. البته بسیاری از وکلا بر این نکته تاکید دارند. که وکالت فردی را بپذیرند که حقی مشروع و قانونی برای وی متصور است. قبل از انتخاب وکیل حرفه ای در تهران توصیه می شود برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید با این مقاله از صلح صدرا همراه شوید.

بهترین وکیل در تهران

جهت انتخاب بهترین وکیل تهران باید به نکات زیر توجه کنید:

1.وکیل خوب ابتدا باید روانشناس خوبی باشد.

یک وکیل خوب، قبل از هر چیز باید روانشناس خوبی باشد، اگر کمی جامعه شناسی و اقتصاد هم بداند و آن را با فن سخنرانی تلفیق نماید و قدرت، اعتماد به نفس را هم نیز به عنوان چاشنی کار در کف داشته باشد. خورشید در سرزمین زندگی او غروب نخواهد کرد. به طور کلی وکلای پایه یک دادگستری صلح صدرا علاوه بر الزامات و مسئولیت های حرفه ای خود در مقابل موکل خود دارای الزاماتی نیز در قبال محاکم دادرسی و طرف موکل و همچنین در قبال تشکیلات صنفی خود تحت عنوان وکیل دادگستری در تهران هستند.

الزامات حرفه ای وکلا صلح صدرا شامل مواردی از جمله امانت داری و حفظ اسرار موکل و رعایت قوانین و مقررات موضوعه و عدم قصور در انجام موضوع وکالت و حضور در جلسات دادرسی و عدم اطاله دادرسی و صداقت و راستگویی در مقابل موکل و دستگاه قضایی و عدم تبانی با طرف مقابل و عدم خیانت به موکل، و دفاع قانونی از حقوق موکل و رعایت غبطه و مصالح نامبرده و سایر موارد تصریح شده در قوانین است.

بهترین وکیل در تهران

2.تخصص و تجربه وکیل

اگر چه وکیل می تواند در تمام امور حقوقی قبول وکالت کنند. اما با توجه به گستردگی هر یک از حوزه های حقوقی این امر کاملاً تخصصی شده است. در انتخاب وکیل خبره و مشاور حقوقی مجرب در آغاز به موضوع پرونده خود، دقت کنید و بهترین وکیل تهران را با توجه به موضوع حقوقی خود پیدا کنید.

3.اعتماد، مسئولیت پذیری و صداقت

اعتماد، مسئولیت پذیری و صداقت در حوزه کاری از اولین و مهم ترین مسائلی است که یک وکیل خبره باید به آن توجه نماید، این است. که رعایت اصول امانت داری و مسئولیت پذیری در عین صداقت است. امانت داری و قابل اعتماد بودن یک وکیل ماهر از این نظر و جهت اهمیت می یابد که وی، باید از تمامی اطلاعات موکل خود که به پیشبرد جریان پرونده کمک می کند اطلاع داشته باشد. در صورتی که وکیل نتواند اعتماد موکل را جلب کند، انتقال اطلاعات به منظور بررسی گرونده با مشکل انجام شده و نتیجه مطلوب از پرمطلوب از پرونده حاصل نمی شود.

4. یک وکیل خوب باید از معلومات و دانش حقوقی بالایی برخوردار باشد.

از ویژگی های وکیل خوب دانش حقوقی بالا در امور تخصصی وکالت است. تا بتواند بهترین راهکار را در بهترین فرصت ممکن شناخته و در انتخاب نوع دادخواست، شکوائیه و اقدامات قانونی لازم نهایت هوش و کیاست را به کار برد. در انتخاب هر متخصصی نکته مهم در نظر گرفتن قدرت تخصص و فن وی در ادای وظایف می‌باشد.

5.عدم تضمین و تعهد

دقت داشته باشید که وکیل، قانوناً نمی‌ تواند متعهد به نتیجه باشد. و یا این امکان وجود ندارد که تضمینی صددرصدی به شما دهد. بهترین وکیل تهران، وکیلی است که هیچ تضمینی در رابطه با موفقیت در پرونده ندهد. اما نهایت تلاش خود را در رسیدن به نتیجه به کار گیرد.

6.توانایی متقاعد کردن موکل

بهترین وکیل در تهران باید این توانایی را داشته باشد. تا بتواند موکل را نسبت به توصیه های خود متقاعد کند و وی را ملزم کند تا توصیه های وی را پیگیری کند. علاوه بر این باید وکلا نسبت به شهادت و اظهارات افراد و واکنش ها نسبت به آن اطلاعات کافی داشته باشند. همچنین باید بتواند واکنش قضات را پیش بینی کرده و عملکرد درستی در این شرایط داشته باشند.

هزینه های بهترین وکیل در تهران

بحث هزینه که برای موکل بسیار اهمیت دارد، مطمئنا موسسه های حقوقی ای که هزینه خیلی زیاد و یا خیلی کم طلب می کنند یک جای کارشان دچار اختلال شده است؛ زیاده روی و تفریط هر دو به یک میزان خطرناک و ریسک پذیر است. کم بودن بیش از حد هزینه وکالت امکان دارد تلف کردن وقت و نتیجه ندادن پرونده تان را به دنبال داشته باشد.

هزینه های بهترین وکیل در تهران

موسسه حقوقی صلح صدرا در تهران

موسسه حقوقی داوری صلح صدرا با مدیریت مسعود اسلامی مهر، دارای وکلای خبره و با تجربه می باشد. اگر به دنبال بهترین موسسه یا بهتر بگوییم بهترین گروه وکلا در حقوق در سطح ایران هستید. قطعاً باید به موسسه حقوقی صلح صدرا مراجعه نمایید. این گروه با داشتن متبحرترین وکلا شما را برای رهایی از مشکلات یاری می نماید. موسسه حقوقی صلح صدرا در زمینه های متعدد از جمله مشاوره حقوقی و کیفری و ثبتی کار کرده و در زمینه مشاوره نیز فعالیت می نماید. شما می توانید ابتدا با شماره تماس های موجود تماس گرفته و از مشاوره های مجموعه استفاده نمایید. و در صورت لزوم با رزرو وقت بصورت حضوری با وکلای دفتر وکالت صلح صدرا مشاوره حقوقی داشته باشید.

بهترین وکیل ملکی در تهران

وکیل حرفه ای در تهران

وکیل ملکی خوب در تهران

وکیل ملک و املاک در تهران

تماس با ما : 

مدیریت: مسعود اسلامی مهر

 شماره تماس : ۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷ – ۰۲۱۲۶۴۱۳۱۱۲ – ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۶ – ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳

 تلفن همراه : ۰۹۱۲۱۹۳۲۴۲۸

 ایمیل: MEM.Lawyers@yahoo.com

 فکس: ۰۲۱۲۶۴۱۳۶۰۳

 اینستاگرام : solhesadralawyers

 تلگرام : solhesadra

 آدرس: تهران، خیابان ظفر، خیابان نفت شمالی، کوچه دامغانی، پلاک ۳۸

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد