solhesadra

solhesadra

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا
solhesadra

solhesadra

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا

وکیل ملکی در تهران

وکیل ملکی در تهران

وکیل ملکی در تهران اختصاصاً وکیل ملکی می‌بایست بر تمامی قوانین و مقررات حاکم بر دعاوی ملکی احاطه داشته و از آرای وحدت رویه و عرف و رویه قضایی و نظریات حقوقی آگاهی کامل داشته و علاوه‌ بر دانش حقوقی بایستی از تجربه بالایی در حیطه ملک و دعاوی ملکی برخوردار باشد. کارنامه درخشان و رضایت موکلین به گونه‌ای که موجب احقاق حق آن‌ها باشد می‌تواند از ویژگی‌های مهم وکیل ملکی خوب در تهران باشد. وکیل املاک و مستغلات با بررسی کلیه راهکارهای حقوقی با اتکاء به تجربه و مهارت خویش می‌تواند در زمینه‌های الزام به تنظیم سند رسمی، اخذ پایان کار و تنظیم صورت‌ مجلس تفکیکی، دعاوی خسارت، سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت و قراردادهای املاک تجاری، دستور تخلیه، خلع‌ ید، فروش مال مشاع و مزایده املاک فعالیت مثمر ثمر داشته باشد.

دعاوی ملکی به آن دسته از دعاوی حقوقی و کیفری اطلاق می شود. که منشا آن اموال غیر منقول باشد. موسسه حقوقی صلح صدرا در تهران در زمینه دعاوی ملکی بهترین مشاوره حقوقی در تهران می باشد.

بهترین وکیل ملکی در تهران وکیلی است که متخصص دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول است.

معمولا پرونده های ملکی پیچیدگی‌های زیادی دارد. که برای حل آن‌ها به حضور یک وکیل ملکی حرفه ای نیاز است. بهترین وکیل ملکی تهران کسی است که با وجدان و مسئولیت‌پذیر باشد. جهت ارتباط با بهترین وکیل ملکی در تهران با موسسه حقوقی صلح صدرا تماس حاصل نمایید.

بهترین وکیل ملکی در تهران - وکیل ملکی حرفه ای در تهران

بهترین وکیل ملکی در تهران باید به تمامی عناوین حقوقی در رابطه با املاک از جمله مقررات مربوط به الزام به تنظیم سند، افراز ملک مشاعی، خلع ید اطلاع داشته و اشراف داشته باشد.

همچنین وکیل ملکی حرفه‌ای و باتجربه باید به سایر زمینه‌ها اشراف داشته باشد که شامل موارد زیر می‌باشد:

  • رفع مزاحمت
  • اجرت المثل ایام تصرف
  • ابطال قرارداد و فسخ قرارداد
  • تعدیل اجاره بهای املاک تجاری
  • دعاوی سرقفلی و حق کسب و پیشه
  • اخذ پایان کار و صورت مجلس تفکیکی
  • سایر دعاوی حقوقی ناشی از اختلافات املاک و اراضی

لذا وکیل ملکی تهران در همه حال می‌بایست اطلاعات جامع و کاربردی حقوقی را در خصوص املاک موضوع اختلاف داشته باشد.

از ویژگی‌های یک وکیل ملکی علاوه بر داشتن اطلاعات حقوقی، آن است که بعنوان یک وکیل با تجربه در امور ملکی شناخته شده باشد.وکیلی که با تسلط کامل بر تمام مقررات و قوانین مربوط به ملک و همچنین قوانین جدیدالتصویب، با تجربه وکاردان، با داشتن دانش حقوقی و اشراف در زمینه ملکی، ثبتی بتواند حق و حقوق موکل را احیاء کند.

مهم‌ترین دعاوی ملکی

- خلع ید
- تخلیه ید
- فسخ مبایعه نامه
- الزام به تأدیه ثمن
- تقسیم ملک مشاع
- الزام به تحویل مبیع
- رفع تصرف عدوانی
- باطل کردن مبایعه نامه
- ممانعت از حق دعوای مزاحمت
- مطالبه خسارت وجه التزام ناشی از قراردادف معامله فضولی
- الزام به تنظیم سند رسمی ملک با انجام تشریفات مثل الزام به اخذ پایان کار و الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی
- و …

وکیل ملکی در تهران

وکیل ملکی در تهران | وکیل دعاوی ملکی در تهران

یک وکیل ملکی در تهران که دارای چنین ویژگی‌هایی می‌باشد می‌تواند در دعاوی متعددی که ممکن است از انعقاد یک قرارداد خرید و فروش ناشی گردد، شما را یاری کند.

و همچنین حقوق قانونی شما را در مواعد مقرر جهت الزام به ایفاء تعهدات قرارداد به طرف مقابل متذکر گردد.

مثلاً یک وکیل می‌تواند علاوه بر تنظیم قرارداد ملکی و یا مشارکت در ساخت شما را با شرایط نحوه اعمال حق فسخ یا ابطال قرارداد و سایر شرایط لازم در قرارداد آشنا نماید.

همچنین از تضییع حقوق قانونی شما در مواجهه با اشخاص مختلف و احتمالاً سودجو جلوگیری نماید.

بنابراین با توجه به وضعیت و شرایط نابسامان تورمی در اقتصاد کشور که منجر به ایجاد اختلافات عدیده در حوزه خرید و فروش املاک و مسکن گردیده است یک وکیل ملکی در تهران می‌تواند با توجه به بحران اقتصادی حاضر، قرارداد خرید یا فروش شما را به گونه‌ای تنظیم نماید که در آینده حقی از شما تضییع نگردد.

لذا به همین منظور مؤسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا با برخورداری از بهترین وکیل ملکی در تهران و نیز وکالت در امور ملکی در مناطق ظفر- میرداماد- ولیعصر می‌تواند شما را در نیل به اهداف قضایی و حصول به بهترین نتیجه یاری و مساعدت نماید.​​​

وکیل ملکی - وکیل ثبتی

وکیلی که با تسلط کامل بر تمام مقررات و قوانین مربوط به ملک و همچنین قوانین جدیدالتصویب، با تجربه و کاردان، با داشتن دانش حقوقی و اشراف در زمینه ملکی، ثبتی بتواند حق و حقوق موکل را احیاء کند.

از مهم‌ترین دعاوی ملکی
الزام به تنظیم سند رسمی ملک با انجام تشریفات مثل الزام به اخذ پایان کار و الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، الزام به تأدیه ثمن، الزام به تحویل مبیع، رفع تصرف عدوانی، ممانعت از حق دعوای مزاحمت، خلع ید، تخلیه ید، فسخ مبایعه نامه، باطل کردن مبایعه نامه، تقسیم ملک مشاع، مطالبه خسارت وجه التزام ناشی از قراردادف معامله فضولی و …

خلع ید

خلع ید دعوای حقوقی است که موضوع آن اموال غیرمنقول مانند خانه می‎‌باشد و در مواردی طرح می‌شود. که مال غیرمنقول شخصی بطور غیرقانونی توسط شخص دیگری تصرف شود. مهم‌ترین عنصر در طرح این دعوا وجود سند مالکیت ملک غیرمنقول است که مالکیت بلامنازع خواهان را اثبات نماید.

لازم به‌ ذکر است جهت طرح این دعوا می‌بایست تصرف متصرف غیرقانونی بوده و مبنای آن قرارداد در توافق نباشد. موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا با بهره‌گیری از خدمات بهترین وکیل خلع ید در تهران، بهترین وکیل ملکی در تهران آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی جهت رسیدن به حقوق قانونی ایشان می‌باشد.

جهت مطالعه بیشتر در رابطه با خلع ید به مقاله خلع ید و تخلیه ید مراجعه نمایید.

معاملات املاک وکالتی

معاملات املاک و مستغلات هرچند که کم خطر به نظر برسند بازخطرهایی دارند. به ویژه درباره املاکی که به صورت وکالتی معامله می شوند باید بیشتر دقت کرد وحساسیت خاص داشت.

برای آگاهی بیشتر درمورد معاملات ملک و ساختمان که به صورت وکالتی انجام می شود. توجه تان را به چند نکته ضروری جلب می کنیم.

 معاملات ملک وساختمان به صورت وکالتی دو حالت دارد. حالت اول اینست که قصد داریم ملکی را از کسی که دارای وکالتنامه است. بخریم و حالت دوم آن است که قصد داریم به جای انتقال قطعی ملک، آن را به صورت وکالت بلاعزل خریداری کنیم.

از نظرقوانین حقوقی هر یک از حالت های یاد شده  از یکدیگر کاملاُ متفاوت بوده و باید هر یک را جداگانه بررسی کرد.

جهت اطلاع از کلیه مباحث مربوط به مبایعه نامه، املاک اوقافی، املاک ارثی و ... به مقاله معاملات املاک وکالتی مراجعه نموده و آن را مطالعه نمایید.

چرا وکیل ملکی؟

بدیهی است با توجه به پیچیده بوده دعاوی املاک وکلای متبحر در این زمینه تخصص و تجربه کافی در این خصوص را داشته اند محرز و مشخص است. با کوچکترین ایراد در تنظیم دادخواست ممکن است هزینه دادرسی و زمان به کلی از بین برود باید توجه داشت گرایش دعاوی املاک بسیار گسترده بوده و بهره مندی از وکیل ملکی خوب و متخصص دعاوی املاک راه را برای احقاق حق هموار خواهد نمود .

وظایف بهترین وکیل ملکی در تهران

وکیل ملکی تهران از تسلط بالایی در قسمت های گوناگون از امور حقوقی برخوردار است. بطوریکه در قانون کشور ما به علت اینکه محدودیت طرح دعوا در دعاوی ملکی باید از وکیل ملکی با تجربه و متخصص که سابقه کاری بالایی داشته باشد استفاده کنند.

بهترین وکیل ملکی در تهران به فردی اطلاق می­ شود که به منظور حل و فصل دعاوی حقوقی و کیفری درباره مسائل مالی و دعاوی اموال غیر منقول به دفاع از موکل خود می­پردازد.

منظور از اموال غیر منقول، مواردی از قبیل خانه، زمین، باغ، آپارتمان و … است که امکان جابجایی آنها بصورت فیزیکی وجود ندارد. وکیل ملکی خوب قادر است تا به صورت کاملا حرفه­ ای و تخصصی به مشکلات افراد در این زمینه رسیدگی کرده و تلاش می­کند تا با ارائه طرح دعوا و دفاعیه مناسب در خصوص دعاوی ملکی، از حقوق موکل خود به بهترین شکل ممکن دفاع کند.

انواع دعاوی ملکی

شاید برخی مسائل کیفری در مورد املاک نیز مطرح شوند مانند دعوای کیفری تصرف عدوانی، دعوای کیفری مزاحمت و ممانعت از حق، فروش ملک به غیر، جعل سند ملکی، خیانت در ملک مورد امانت و مواردی مشابه به این است.

البته بهترین وکیل ملکی در تهران می تواند در هر دو مورد حقوقی و کیفری نیز به کار برود. تا بدین‌جا مشخص شده که وکیل بیشتر به جنبه‌های حقوقی ملک می پردازد و جنبه‌ های کیفری آن مطرح نیست و این سخن بخاطر این است. که اکثر دعاوی مرتبط با ملک ربطی به ملک نداشته و بیشتر جنبه حقوقی آن مطرح است. ولی در برخی دعاوی دیگر، قضیه ملک مطرح بوده و بنابراین وکیل ملکی یک ضرورت بوده و باید بدان رسیدگی کند.

بهترین وکیل ملکی در تهران باید به دعوای تصرف عدوانی و رفع تصرف آن آگاه باشد. تصرف به معنای سلطه و استیلا بر اموال خویش است، البته تسلط باید به گونه‌ای باشد که جامعه آن تصرف را بشناسد و یک تصرف مبهم، ناقص و غیرمستقر نباشد.

نکاتی در انتخاب وکیل ملکی

  • باید بر قانون مدنی و نیز آیین دادرسی مدنی و حتی قانون تجارت تسلط کامل داشته باشد تا بتواند از حقوق موکل دفاع کند.
  • باید در امر نگارش دادخواست فوق العاده قوی و متبحر باشد. دعاوی ملکی بسیار پیچیده هستند. از نحوه درست تعیین خواهان و خوانده تا موضوع و خواسته دعوی و نیز ادله آن.
  • مشاوره حقوقی با وکیل ملکی در تهران باید به گونه‌ای باشد که وکیل ملکی بتواند تمامی زوایای پرونده و تمامی راه ها و انتخاب‌های پیش روی موکل را روشن کند.
  • وکیل ملکی باید شخصی پیگیر و با پشتکار باشد و در ماه چند بار با مراجعه به شعبه رسیده کننده به پرونده ملکی از آخرین تغییرات پرونده با خبر شود. پرونده های ملکی به شدت زمان بر و طولانی هستند و وکیل ملکی باید با صبوری و نیز پیگیری دقیق پرونده موجب تاثیر بر قاضی پرونده شود.
  • باید با سابقه و با تجربه باشد. بسیاری از افراد به جهت کاهش حق الوکاله وکیل ملکی، به جای استفاده از وکیل متخصص از کارآموز و یا وکیل با تجربه پایین در پرونده خود استفاده می‌کنند که این موضوع یکی از دلایل شکست در پرونده های ملکی است.
  • باید در جلسه دادرسی، بسیار با صلابت به دفاع از حق موکل خود بپردازد. شیوه دفاع وکیل ملکی از خواسته موکل خود در دادگاه مهم‌ترین عامل پیروزی یا شکست در پرونده است.

ویژگی های بهترین وکیل ملکی

وکیل ملکی خوب در تهران کسی است که علاوه بر داشتن پروانه­ وکالت دانش و تجربه­ کافی برای طرح و پیشبرد دعاوی مربوط به املاک یا دفاع در برابر چنین دعاوی را داراست.

بهترین وکیل ملکی در تهران کسی است که هم از مقررات مربوط به دعاوی ملکی اطلاع دارد. و هم در طی دوران اشتغال خود به وکالت تجربه­ کافی برای چنین پرونده­‌هایی را به دست آورده است. دعاوی ملکی اصولاً جزو مهم‌­ترین دعاوی هستند. که نتیجه‌ا­ی این نوع از دعاوی تأثیر به سزایی در زندگی اقتصادی اطراف دعوا دارد. همین نکته به تنهایی اهمیت وکیل ملکی را نشان می‌دهد.

در وضعیت کنونی با تحولات اقتصادی به وجود آمده و افزایش بسیار زیاد قیمت املاک، این نوع از اموال به یکی از اساسی­‌ترین حوزه‌­های سرمایه ­گذاری مردم تبدیل شده­ اند. و باز همین نکته نشان می­‌دهد. که وکیل ملکی خوب تا چه حد می‌­تواند در سرنوشت اقتصادی افراد تاثیرگذار باشد.

هزینه وکیل ملکی در تهران - تعرفه حق الوکاله وکیل ملکی در تهران

حق الوکاله در پرونده های مالی طبق تعرفه 6درصد، 4درصد، 3درصد و 2درصد می باشد. حق الوکاله یعنی پولی که وکیل بابت انجام کار و دفاع از حقوق موکل خود دریافت می‌کند. با توجه به اینکه وکالت شغلی آزاد محسوب می‌شود. پس وکیل هیچگونه محدودیتی در تعیین حق الزحمه خود ندارد. البته طبق عرف، حق الوکاله با توافق طرفین یعنی وکیل و موکل انجام می‌شود و بستگی به میزان زحمت و ساعات کار وکیل و نوع پرونده دارد.

در خصوص نحوه دریافت و محاسبه حق الوکاله از موکل به طور معمول و رایج بین وکلا، پس از تعیین مبلغ و توافق بر سر مبلغ هزینه وکالت، یک دوم را ابتدای کار و یک دوم دیگر را پس از صدور رای قطعی دریافت می‌کنند به عبارتی دیگر ۵۰ درصد اول کار و ۵۰ درصد آخر کار دریافت می کنند.

جهت اطلاع دقیق از هزینه بهترین وکیل ملکی صلح صدرا به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

اهمیت مراجعه به وکیل ملکی - ضرورت مراجعه به وکیل ملکی

به جرات می‌توان گفت وکیل ماهر و باسابقه در این زمینه بسیار کمک کننده خواهد بود و قرارداد راحت و بی‌نقصی را برای شما ایجاد خواهند کرد. زیرا این افراد به دلیل تسلط و تجربه کافی در حوزه مسکن و املاک قادر خواهند بود. با بهره‌گیری از روش‌های حقوقی و قانونی موثر دعاوی در خصوص خرید مسکن، آپارتمان و انواع معاملات ملکی را به آسانی حل کنند. بهتر است بدانید که در این خصوص کارشناسان رسمی دادگستری با توجه به اعتباری که در محاکم قضایی دارند. می‌توانند یک مشاور خوب برای شما در این مورد به حساب آیند.

برای گرفتن نتیجه مطلوب توصیه می‌شود. از بهترین وکیل ملکی در تهران و موسسه حقوقی به نام صلح صدرا بهره ببرید.

ضرورت وکیل متخصص در دعاوی ملکی چیست؟

پرونده های ملکی از حساسیت زیاد و ‌پیچیدگی زیادی برخوردار هستند. پس لزوم بهترین وکیل ملکی در تهران در طرح پرونده های حقوقی مربوط به اموال غیر منقول ضروری است. زیرا پیش بردن روند های پیچیده قضایی و حقوقی از دانش و حوصله موکل خارج است. و نیاز به مشاوره و دفاع وکیل متخصص در این زمینه دارد.

دعاوی املاک طیف گسترده ای دارد و هر کدام از این دعاوی لزوم پیگیری متفاوتی خواهد بود. پس مهم است که نحوه روند و رویه طرح شکایت و یا تشکیل پرونده ملکی را از وکیل متخصص بخواهیم. با افزایش قیمت مسکن و املاک طرح این دعاوی بیشتر از قبل شده است. در تهران و دادگاه های تهران یکی از مهم ترین مسائل حقوقی، پرونده های ملکی است. بدیهی است، کمک خواستن و یا دریافت مشاوره حقوقی از‌ وکیل ملکی تهران کار را برای مدعی آسان تر خواهد کرد. پرونده های حقوقی خود را با اطمینان به بهترین وکیل ملکی در تهران بسپارید.

وکیل املاک در تهران

یکی از پر تکرارترین دعاوی حاضر در محاکم دعاوی املاک و وکیل ملک در تهران می باشد. که متاسفانه علت عمده و اصلی افزایش این قبیل دعاوی عدم بهره مندی از تخصص وکلای دادگستری متبحر در این زمینه می باشد.

گستره این دعاوی شامل قراردادهای پیش فروش ، سرقفلی ، حق کسب و پیشه ، دعاوی مالک و مستاجر ، مطالبه اجرت المثل ، خلع ید و رفع تصرف از املاک می باشد.

بدیهی است صرف رجوع به مباحث برای انجام امور وکالتی کافی نبوده توصیه می شود حتماً ضمن مشورت با بهترین وکیل ملکی در تهران و استفاده موثر از تخصص و تجربیات ایشان موضوع دعاوی خود را پیگیری نمایید. بهترین وکیل ملکی در تهران را در موسسه حقوقی داوری صلح صدرا در میرداماد جستجو نمایید.

وکیل مشکلات ملکی در تهران

هنگامی که افراد با مشکل حقوقی در زمینه ملک و زمین روبرو می شوند. به دنبال بهترین وکیل ملکی در تهران در زمینه دعاوی ملکی مدنظر خودشان هستند تا بتوانند با کسب مشاوره حقوقی ملکی و دادن وکالت در امور ملکی مرتبط با پرونده خود به احقاق حق خود بپردازند. از خصوصیات مهم بهترین وکیل ملکی در تهران بهره مندی او از دانش به روز در باب قوانین جدید و قدیم ملکی و اشراف و تسلطش به آرای وحدت رویه و نظرات اساتید مربوطه در علم فقه و حقوق املاک می باشد.

آدرس بهترین وکیل ملکی در تهران

جهت مراجعه حضوری به آدرس و نشانی دفتر وکالت و مشاوره حقوقی یا اعطای وکالت به وکیل دادگستری جهت پیگیری کلیه امور حقوقی و دعاوی ملکی و قراردادها و دعاوی خانواده و دعاوی تجاری میتوانید با دفتر وکالت صلح صدرا در تماس و ارتباط بوده و از طریق راههای تماس زیر و بعد از هماهنگی با دفتر به صورت حضوری به نشانی و آدرس دفتر وکالت ما مراجعه نمائید.

شماره تماس و آدرس بهترین وکیل ملکی در تهران:

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷ - ۰۲۱۲۶۴۱۳۱۱۲ - ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۶ - ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳

تلفن همراه : ۰۹۱۲۱۹۳۲۴۲۸

ایمیل: MEM.Lawyers@yahoo.com

فکس: ۰۲۱۲۶۴۱۳۶۰۳

اینستاگرام : solhesadralawyers

تلگرام : solhesadra

آدرس: تهران، خیابان ظفر، خیابان نفت شمالی، کوچه دامغانی، پلاک ۳۸

شماره‌های تماس با موسسه صلح صدرا:

۲۶۴۱۳۷۶۳ ۰۲۱ – ۲۶۴۱۳۱۱۲ ۰۲۱

۲۲۲۲۱۸۶۷ ۰۲۱ – ۲۶۴۱۳۷۶۶ ۰۲۱

۰۹۱۲۱۹۳۲۴۲۸

مقالات مرتبط:

معاملات املاک وکالتی

وکیل طلاق در تهران

وکیل سرقفلی در تهران

وکالت در امور خانواده

وکالت در امورکیفری

وکیل حرفه ای در تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد